.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري متجاوزان به عنف در ساري

جانشين فرمانده انتظامي مازندران گفت: متجاوزان به عنف در شهرستان ساري شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس مازندران، روح‌الامين قاسمي اظهار داشت: با مراجعه يكي از بانوان ساروي به ماموران انتظامي كلانتري 17 شهرستان ساري و اعلام تجاوز به عنف و سرقت طلا و مقاديري وجه نقد بررسي صحت و سقم اين موضع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي ادامه داد: اقدام پليس با اظهار اين بانوني مازندراني كه از سوي چهار مرد مورد حمله قرار گرفت آغاز شد با تشكيل تيم‌هاي ويژه اطلاعاتي و عملياتي در كمتر از چند ساعت متهمان را شناسايي كنند.
جانشين فرمانده انتظامي مازندران افزود: متهمان كه با استفاده از يك دستگاه خودرو باسوار كردن وي به‌عنوان مسافر با سرقت طلا و وجه نقد، وي را مورد اذيت و آزار قرار دادند در يكي از خيابان‌ها رها و متواري شدند.
اين مسئول ادامه داد: ماموران انتظامي با شناسايي مخفيگاه متهمان در عمليات غافلگير كننده متهمان را دستگير و در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.
قاسمي با هشدار به شهروندان درباره استفاده از خودروهاي مسافربر شخصي افزود: شهروندان براي تردد در نقاط شهري و بين شهري سعي كنند از خودروهاي عمومي و در صورت ضرورت از خودروهاي مسافر برشخصي كه داراي كد شناسايي هستند، استفاده كنند.
وي در ادامه به كشف و ضبط يك هزار و 600 دستگاه انواع تجهيزات دريافت ماهواره در ساري خبر داد و افزود: ماموران انتظامي در راستاي طرح امنيت اخلاقي و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي در مدت يك ماه گذشته موفق شدند، عوامل تهيه و توزيع وسايل و استفاده‌كنندگان غير مجاز از آن يك هزار و 609 دستگاه انواع تجهيزات دريافت ماهواره را كشف و ضبط كنند.
قاسمي عنوان كرد: شناسايي عوامل توزيع محصولات ضد فرهنگي بيش از 10 هزار و 388 حلقه سي‌دي‌هاي غيرمجاز و 3 هزار و 300 ليتر مشروبات الكي را كشف و ضبط كردند.
اين مسئول در ادامه خاطرنشان كرد: مقابله و مبارزه با ناهنجاري‌ها و آلودگي‌هاي صوتي و برخورد با مزاحمان خياباني و نواميس مردم از جمله اقدامات موثر پليس در طرح امنيت اخلاقي است كه در اين مدت بيش از يك هزار و 200 دستگاه خودرو به همراه يك هزار و 605 دستگاه موتور سيكلت شناسايي و توقيف شد.
وي از تذكر لساني پليس و اخذ تعهد از برخي افراد بدپوشش در طرح ارتقاي امنيت اخلاقي در سطح شهرستان ساري خبر داد و اذعان داشت: در همين ارتباط 50 نفر از هنجارشكنان دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

a 5 مرداد 1390
درسورک اتفاق افتاد نه درساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.